יום רביעי, ינואר 02, 2008

ירוקים זה פאסה, כחולים זה הטרנד



לדברי תאגיד הפרסום הגלובלי ג'י.וו.טי.: ירוקים זה "אווט", כחולים זה "אין". צרכנים מבינים כי בעיות האקלים קשורות לשמיים ולימים שצבעם כחול, ולא ירוק. המגמה שהם מזהים: נטישת קונספט הירוק והירוקים, ומעבר לקונספט הכחול והכחולים. ם
הקונספט הכחול יכלול בתוכו: לא רק לקיחת אחריות על כדור הארץ; אלא גם, הגשמה רוחנית; התנהגות אזרחית נאותה...ואולי לתרגם - להתנהגות חברתית נאותה. ם

Blue is the new green. Products that lessen impacts on climate? Been there, done that. What consumers will really be looking for in the future is "blue, the color of spiritual fulfillment and good-citizen ethics".

Blue is the new green: Climate change has quickly become the driver of environmentalism 2.0, and people worldwide understand that climate is all about the seas and the sky-both blue. Watch for "green" to become a subset of "blue," which is coming to denote the much larger emerging spirit of good-citizen ethics.
DETAILS: JWT,
http://www.jwt.com/pdf/news/trends2008.pdf

המסקנה: אם בכוונתכם להקים מפלגה חדשה, תאגיד חדש, ארגון חברתי חדש, המעוניין לקדם את שלושת המרכיבים: סביבה, רוחניות וחברה, תקראו לעצמכם - הכחולים. הערת אזהרה: לגבי ישראל, יתכן ואנחנו מקדימים את זמננו בכמה שנים. אבל בטח גם זה יגיע. ם
אגב, מתקשר לרעיון קודם שהעליתי בקפה דה-מרקר: אסטרטגיית אוקיינוס כחול. אולי כן, ואולי לא?! עוד אגב. בשנת 1995 קראתי לו הצרכן האלטרנטיבי. אבל אני בהחלט מוכן להתפשר על הקונספט של הצרכן הכחול. ם

אין תגובות: